جوجه های ریشو
 
مرغ و خروس لاری
مرغ و خروس وانواع نژاد محلی
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : سعید

 



نظرات شما عزیزان:

سعید پیری
ساعت18:50---17 شهريور 1392
سلام داداش درباره ی تخم مرغ ها اگه کسی داشت شمار هی شما رو میدم تا باهاتون تماس بگیره
پاسخ:سلام ممنون داداش


محسن
ساعت9:08---16 شهريور 1392
بالاخره اومدی.

سعید پیری
ساعت23:47---15 شهريور 1392
سلام داداش جوجه هات عالی شدن ماشاالله داداش من به جوجه هام یه وعده صبح گندم میدم بعد ظهر یه مقدار دونه پارس با سبوس گندم میدم بعد از ظهرم سبوس با علف میدم حیوون خوبم داداش یه جوجه دارم هنوز بانگ نمیده 5-7 ماهه قدی 4دانگه پدرش از حیوونای علی شعبانی شماله که 2میدون زده و مادرش از نسل حیوون های داود جباری قیمتم قابلی نیست 200 عکسش تو وب هست اسمش ژنراله یه مرغ درجه یک هم دارم که اونم عکسش هست مرغ ترک که از اقا داود زاهدان خریدم اینم میدم قیمتش 100 لاری گریش خیلی خوبه
پاسخ:سلام داداش ممنون اومدی منم خروس تهی رو میخوام بفروشم 200قابلی نیست راستی یکی از جوجه هام سینه خشکی گرفته سرما خورده بود بردمش دامپزشکی آمپول زدم این طوری شده درمانش چیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من سعید23 ساله از زاهدان هستم 3 ساله به پرورش مرغ و خروس لاری مشغولم . دوستانی که تخم مرغ دارن و مرغ کرچ یا دستگاه جوجه کشی ندارن میتونن تماس بگیرن09364385024
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرغ و خروس لاری و آدرس lari0541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 157797
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1