جوجه تهی ()
 
مرغ و خروس لاری
مرغ و خروس وانواع نژاد محلی
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : سعید

عکس جدید از جوجه تهی و مرغ ریشو



نظرات شما عزیزان:

سعید پیری
ساعت11:00---29 ارديبهشت 1392
سلام داداش عزیز داداش واقعا زیباست امیدوارم خیر بده برات داداش اون جوجه هم چند وقت پیش مرد نمرد بلکه خروس کچل کشتش راستی داداش خونتون کجای زاهدانه
پاسخ:سلام داداش من خیابان بهشتی44یا مهران زندگی میکنم شما کجا هستین؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من سعید23 ساله از زاهدان هستم 3 ساله به پرورش مرغ و خروس لاری مشغولم . دوستانی که تخم مرغ دارن و مرغ کرچ یا دستگاه جوجه کشی ندارن میتونن تماس بگیرن09364385024
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرغ و خروس لاری و آدرس lari0541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 157798
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1